*שרות אישי ומקצועי *מחירים מעולים *אמינות *קנייה מאובטחת

שאלות נפוצות

»
שאלות נפוצות

האם הפרטים שלי מאובטחים?

 

באחיאל מוצרי חשמלי לבית,אנו שואפים לספק לך את הביטחון המקסימאלי ברכישה אינטרנטית, לכן אנו משקיעים משאבים רבים כדי ליצור מערכת שמבוססת על הכלים המתקדמים ביותר בתחום זה כדי להבטיח את אבטחת מידע ושמירת הפרטיות של הלקוח.

כל עיסקה וכל מידע על פרטי חיוב שמתבצעת דרך האתר, מאובטחת בטכנולוגית SSL המאושרת ע"י חברות האשראי, ומוגנת בצורה הרמטית

 

האם אקבל חשבונית עבור הקניה ?

 

אכן. ברכישת מוצר דרך האתר, תקבל עם קניית המוצר את החשבונית.

ברוב המקרים תגיע חשבונית במייל אך לא יאוחר מ30 יום מעת  ביצוע ההזמנה

 

האם אין חשש לחיוב תשלום ללא קבלת המוצר?

 

באתר נכתבים מספר תנאים קבועים כמו: שם המוצר, מחיר, דמי משלוח, שם הספק, זמן אספקה ועוד.

ימי האספקה הכתובים בכל מכירה הינם ימי עסקים יום האספקה הראשון הינו יום העסקים הראשון הקרוב ליום בו בוצעה ההזמנה ואושרה על ידי חברת האשראי.

בתהליך קניית המוצר הרוכש רואה ומאשר את הפרטים הנ"ל.

ברוב הפעמים המוצרים מסופקים לפני תום ימי האספקה ואילו במקרים חריגים יכול לחול עיכוב.

אם קרה והסתיימו ימי האספקה ועדיין לא קיבלת את המוצר, מומלץ להתקשר אלינו ונבדוק באופן ספציפי את ההזמנה שלכם

חשוב לציין, כי מיד עם קבלת פניה על איחור באספקת מוצר, נפעל לקביעת מועד אספקה חדש לשביעות רצונו של הלקוח.

על פי תעודת האחריות המתפרסמת באתר, האתר אחראי לכספו של הלקוח. ובמידה ולא הגיע המוצר ללקוח, החברה תדאג לקבלת כספו של הלקוח בחזרה או לחילופין מוצר שווה ערך אליו לשביעות רצונו של הלקוח

 

מי אחראי למוצר שקניתי ?

 

על פי הנכתב באתר על המוצר חלה אחריות החברה המספקת את המוצר. אך יותר מכך אנו נותנים לכל אחד המבצע רכישה מקוונת, תעודת אחריות מלאה מטעמנו על קנייה אשר מבטיחה כי תקבלו את השירות והמוצרים הטובים ביותר, או שכספיכם יושב אליכם. זוהי הבטחה יחודית במינה בארץ בסחר מקוון

 

האם אקבל תעודת אחריות למוצר שרכשתי?

 

בכל דף מוצר יחד עם כל הפרטים מצוינת תקופת האחריות למוצר מטעם החברה המספקת את המוצר.

בד"כ נשלחת תעודת האחריות ללקוח יחד עם המוצר.

במידה ותעודת האחריות לא צורפה, ניתן לפנות ישירות לחברה וכן אל שירות התמיכה באתר ואנו נזמין עבורך תעודה נוספת מאת החברה המספקת את המוצר

 

רכשתי מוצר, מה נעשה כעת?

 

נציגי החברה ייצרו איתך קשר כדי לתאם המשלוח. יש לבדוק ולאשר שהפרטים שהוזנו למשלוח מלאים ותקינים. כמו כן ניתן במקביל ליצור קשר עם החברה אחיאל צותרי חשמל לבית,לברור סטאטוס ההזמנה שלכם.

 

האם ניתן לשלוח את המוצר לכתובת שונה מזו של המשלם ?

 

בהחלט. אם מבצע ההזמנה מעוניין לשלוח מוצר לכתובת שונה מכתובת המשלם, יש לעדכן אותנו בכתובת החלופית בעת מילוי פרטי המשלוח ואנו נדאג לתאם את אספקת המוצר לכתובת הרצויה להגעת המוצר.

 

האם ניתן לבטל עיסקה?

 

על פי הוראות חוק הגנת הצרכן, כל הרוכש מוצר יכול לבטל את העסקה מכל סיבה שהיא.

דמי הביטול שנקבעו בחוק הינם עד 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים חדשים, על פי הנמוך מביניהם.

לתשומת ליבך, בעת ביצוע הזמנה באתר הנך מאשר את הסכמתך לתקנון האתר ומדיניות ההחזרות וביטולים.

 

קיבלתי מוצר פגום/שגוי. מה אוכל לעשות?

 

לקוח שקיבל מוצר פגום או שגוי ומעוניין להחזיר את המוצר יוכל לעשות זאת בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר בתאום עם החברה אחיאל מוצרי חשמל לבית.

האחריות על החזרת המוצר חלה על החברה אחיאל מוצרי חשמל לבית/הספק כמו גם העלויות הכרוכות בכך.

המוצר שהוחזר ייבדק על ידי החברה אחיאל מוצרי חשמל לבית/הספק על מנת לאמת את טענת הלקוח.

חשוב - במידה וטענת הלקוח להיות המוצר לא תקין או שגוי תימצא שגויה החברה אחיאל מוצרי חשמל לבית/הספק יהיה רשאי לגבות מהלקוח דמי ביטול ודמי טיפול ומשלוח וכן עלויות נוספות אם נגרמו כתוצאה מאיסוף המוצר מהלקוח שלא לצורך.

 

מהו אופן החזרת מוצר שלא עקב פגם?

 

במידה והמוצר שהגיע אינו לשביעות רצונך וברצונך להחזירו  - יש לשים לב להדגשים הבאים:

לקוח שקיבל מוצר ומעוניין להחזירו יפעל להחזירו לא יאוחר מ- 14 יום מקבלת המוצר מול החברה אחיאל מוצרי חשמל לבית.

יש להחזיר את המוצר שלם באריזתו המקורית, ללא נזק ומבלי שנעשה בו כל שימוש.

יש לתאם טלפונית את ההגעה לחברה אחיאל מוצרי חשמל לבית על מנת שלא לבוא בזמן בו בית העסק אינו זמין לקבלת לקוחות.

לקוח המחזיר את המוצר כאמור יחויב בדמי ביטול שנקבעו בחוק להגנת הצרכן עקב ביטול ההזמנה ובדמי משלוח אם יהיה צורך להשתמש בשירותי החברה אחיאל מוצרי חשמל לבית/הספק להחזרת המוצר.

במידה וההחזרה נעשית ע"י שליח, עליכם לארוז את המוצר היטב באריזתו המקורית ולוודא שהשליח ערב על האחריות הנדרשת בעת הובלת המוצר ועד למסירתו לחברה אחיאל מוצרי חשמל לבית.

 

מהו מועד אספקת המוצר?

 

אנו עושים את המירב על מנת לספק את המוצרים ללקוחות בזמן הקצר ביותר שניתן.

בסמוך לכל  מוצר המוצג באתר מצויינים ימי האספקה עליהם מתחייבת החברה אחיאל מוצרי חשמל לבית/ספק לספק את המוצר

ימי העסקים יחלו להימנות ממועד חיוב כרטיס האשראי ולא מעת ביצוע ההזמנה באתר.

 

מה קורה במידה ומספר ימי האספקה עברו והמוצר עדיין לא הגיע ?

 

חשוב לדעת כי ימי העסקים הקובעים את זמן האספקה הינם ימי חול בלבד -

יום האספקה הראשון הינו יום העסקים הראשון הצמוד ליום בו בוצעה ההזמנה ואושרה על ידי חברת האשראי.

במרבית המקרים המוצרים מסופקים לפני תום ימי האספקה

במקרה בו ימי האספקה תמו ועדיין לא קיבלת את המוצר, יש לפנות אל שירות הלקוחות של האתר.

במידה ונקבל פניה על עיכוב באספקת מוצר, נפעל לתיאום מועד אספקה חדש לשביעות רצון הלקוח.

 

האם המחירים הרשומים באתר כוללים מע"מ?

 

אכן. המחירים באתר כוללים מע"מ